Heb je nog vragen of wil je meer weten, dan kun je altijd een mail sturen naar info@deniseanna.nl
Ik zal je mail zo snel mogelijk beantwoorden. Maar wellicht staat je vraag toevallig al tussen de onderstaande FAQ.

 

FAQ

We vinden de ontwerpen erg leuk, maar eigenlijk zouden we de opmaak en/of het lettertype van een ander kaartje willen, kunnen we dit aanpassen?
Het is zeker mogelijk dat het ontwerp een andere indeling krijgt. Stuur jullie wensen in een mail naar me op zodat ik kan kijken wat ik voor jullie kan doen. Het liefst heb ik al jullie wensen na het plaatsen van de bestelling in 1 mail. Zo kan ik alles rustig nakijken en met jullie bespreken.

Ik wil het ontwerp zelf (laten) drukken, kan dat?
Liever niet. Ik wil de kwaliteit van de producten kunnen garanderen, daarom verzorg ik graag het gehele productieproces. Mochten jullie dit toch heel graag zelf verzorgen, dan het liefst in goed overleg.

Wat is de levertijd?
De levertijd van een ontwerp is normaal gesproken 5 werkdagen na goedkeuring van de digitale drukproef. Heb je een last minute opdracht? Mail mij en we gaan kijken of het lukt. Enveloppen voor trouw- of geboortekaartjes kan ik eventueel eerder versturen zodat hier de adressen alvast op gezet kunnen worden.

Wat zijn de verzendkosten?
Brievenbuspost vanaf €3,95
Pakketpost PostNL is €6,95

Hoe zit het precies met de informatie voor het geboortekaartje?
Na de geboorte nemen jullie contact met mij op om de definitieve geboortegegevens aan mij door te geven. Vervolgens krijgen jullie nog eenmaal een digitale proefdruk te zien ter controle.

Ik weet niet of wij een jongen of een meisje krijgen. Wat nu? 
Dat is geen enkel probleem. Ik kan vooraf twee kaartjes voor jullie klaar zetten. Na de geboorte, geven jullie door welk kaartje er in productie gebracht moet worden.

Ik weet niet hoeveel kaarten ik nodig heb. Is dat een probleem? 
Mocht het nodig zijn dan kun je het aantal kaarten altijd nog aanpassen. Wel raad ik je aan om van tevoren vast goed te tellen. Ik heb hier natuurlijk geen kaarten op voorraad, wat betekent dat de extra kaarten altijd bij besteld moeten worden. Dit zou dus voor vertraging kunnen zorgen in de levering.